2017. július 19., szerda

Jézus Szíve, mindhalálig engedelmes Szív, Irgalmazz nekünk!



Jézus Szíve, mindhalálig engedelmes Szív,
Irgalmazz nekünk!


Egy magabiztos, és egyértelmű kijelentés Jézus szájából. Ha Jézust ismerem, hiszem és vallom, akkor e szavak így hangoznak a számomra. Jézusban Isten mindent kifejez magáról a számomra, amire szükségem lehet ahhoz, hogy hittel legyőzzem a világ minden bizonyosságát, tapasztalását, mellyel meggyőzni, és a maga oldalára akar állítani!
Az Ember ott áll az Élet viharában Isten és a Mammon között. Isten bele teremtett engem ebbe az Életbe, hogy szabad akaratommal hozhassam meg a magam döntését: mire voksolok? Istennel lépek szövetségre, vagy megelégszem ezzel a földi valósággal? Az utóbbi nem lehet több az ígéretnél! Állítom én. Amikor én ígérek valakinek, valamit – akár önmagamnak is -, az abból a hitből, meggyőződésemből fakad, hogy többre vagyok képes. Ha nem sikerül az Ígéretemet megtartani, az sok mindenen múlik. Azonban, Isten ígérete egyedül rajta múlik: és azon, hogy én, tudok e hinni abban, hogy Istennek minden lehetséges! (l: Mt 19,26)
Ebből a bizonyosságból fakad az az elköteleződésem, hogy Jézus Krisztus tanítványává szegődöm. Amire Ő hív meg, és amire én mondhatok igent!
Tölts el engem áldásoddal, megszentelő kegyelmeddel Istenem, hogy elköteleződésem örökérvényű lehessen! Ámen


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése