2017. április 14., péntek

Iparosok példaképe Könyörögj érettünk!



Iparosok példaképe 
Könyörögj érettünk!


Kitartani! Amikor mások megtagadják, kicsúfolják, semmibe veszik, divatja múlttá válik, elértéktelenítik, talán kinevetik, gyerekes dolognak tartják, üzletileg értéktelennek tartják, akkor is: kitartani mellette, és tanítása mellett. Miért volna a tömegeknek igaza, az Ő igazsága ellenében? Lám, cáfolni egy sem tudja, csak olyan dolgokat felhozni érvként, ami önvédelmüket szolgálja. Egy a fontos számukra: ne Neki adjanak igazat! De ettől vajon, a tömegnek lesz igaza?
Kitartani! Mi mellett? Ki mellett? Voltaképpen, ha őszinte akarok lenni önmagammal, akkor, akkor azt kell megvallanom, hogy amellett akarok kitartani, amiben, és akiben, nem csalódtam. Mert a kihívásoktól sosem féltem, talán erőmet, amit kaptam, nem tartalékoltam, képességeimet használtam, megpróbáltam magam, a világgal is paroláztam, az embereknek, az emberekben is hittem. Önmagamban nagyon bíztam. Mindebben végül is csalódtam. Isten az, aki minden csalódásomból kimentett. Kiben hihetnék, ha nem benne? Hogy a halál után is van Élet! Az az igazán Élet! Nem ma van Húsvét. Ma kezdődik az, ami bizonyossá teszi Ember számára, hogy van Isten! Aki az Élet Ura! Aki az Embert a megsemmisülésből felemeli! Mert Isten olyan életet szánt az embernek, amilyent földi anya, földi apa nem képes adni!

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése