2016. október 30., vasárnap

Hogy bocsásson meg nekünk a családok széthullásáért



Hogy bocsásson meg nekünk a családok széthullásáért

Könyörögjünk az Úrhoz!



De érdekes! Miért ne vallanám Pállal: „számomra az élet Krisztus, a halál pedig nyereség. De ha tovább kell élnem a testben, akkor ez számomra gyümölcsöző munkát jelent”! Márpedig, élek! Attól, hogy egy kurzus megtartása érdektelenségbe fulladt, még nem haltam meg! Én azért vállaltam a kurzuson való feladatot, mert azzal akartam szolgálni Istent, Krisztus tanítványaként. Így akartam Benne elmélyülni, és Hozzá közelebb jutni. Azonban, azon a hétvégén lesz egy másik kurzus, amire készültem, hogy részt veszek. Ha az egyik elmarad, akkor lehet, hogy azért marad el, mert az én Uram, Atyám, azt szeretné, hogy még képezzem magam e feladatra, hogy nagyobb erővel lehessek képes a szolgálatára! Élek! Vallom, hogy életem Krisztusban van! „Mivel meg vagyok erről győződve, tudom, hogy maradok, és együtt maradok mindnyájatokkal a ti előrehaladásotok érdekében, és hitből fakadó örömötökre, hogy még inkább dicsekedhessetek velem Krisztus Jézusban, amikor újból” Veletek lehet alkalmam szolgálni!
De egyébként is, Jézus mit is mond ma? Ne tülekedj, ne tolakodj! Várd ki, amíg szólítanak! - Nekem kell Krisztusra igent mondani. Amíg nekem nem sikerül, ne várjam el másoktól se.
Uram, én Atyám, ha Te most nem szólítasz, hanem hívsz, arra, hogy szolgálatodra még mélyebben elköteleződni képessé legyek, akkor boldogan megyek! Hiszem és tudom, hogy ott van a helyem, ahova Te állítasz engem! Ámen
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése